EXCLUSIV! Steliana Balacianu - Jurnal de vacanta! FOTO!

Data publicarii: 16 Februarie 2010

Interpreta Marandei din serialul „Aniela”, indragita actrita Steliana Balacianu a petrecut o vacanta de vis la Amsterdam, Macedonia si Targu Mures, despre care ne vorbeste in exclusivitate.

„Excursia a inceput, alaturi de sora mea, la Amsterdam. Aici ne-am plimbat pe canale, am vizitat ce mai aveam de vizitat, sunt pentru a 3-a oara in Amsterdam si de fiecare data uit cate ceva.

De data asta am vizitat muzeul Van Gogh si Rembrand si daca e sa ma intrebi care mi-a placut mai mult am sa-ti spun Rembrand chiar daca opera lui, 'The Night Watch', valoreaza cu 40 de milioane mai putin decat „Noaptea Instelata” a lui Van Gogh.

Am avut parte de vreme buna, ne-am bucurat ca nu a plouat asa ca ne-am plimbat cu bicicletele si am facut croaziere pe canale. Apoi am mers prin cafenele, am vazut si  Red Light District unde turisti nu se orientau cate vitrinele ''viu" colorate ci mai degraba catre canalul unde un card de lebede ne incantau cu frumusetea si eleganta lor.

Am profitat apoi de zilele libere si am decis, impreuna cu o prietena care e regizoare in Skopje, sa ne urcam in masina, noi, 4 fete, si sa vizitam Krusevo, o statiune frumoasa din Macedonia. Macedonia s-a dovedit a fi o tara foarte friguroasa, asa ca am cam tremurat un pic.

Ne-au mai incalzit un pic comportamentul, civilizatia si felul in care-si lauda macedonenii artistii. In Macedonia, regulile erau foarte stricte si amenzile foarte mari. Si, pentru ca “Inima de tigan” a facut furori si in Macedonia, m-am simtit ca un actor american, oamenii ma recunosteau pe strada si-mi cereau sa facem poze.

La final de vacanta, am revenit la reuniunea de familie de la inceput de an de la Targu Mures. Si am constatat ca nimic nu ma face mai fericita decat sa trag o mata de coada si sa ma harjonesc cu fratii mei, stiind ca mama  gateste ceva bun in bucatarie si tata striga din celalalt colt al casei: ”Nu mai chinuiti si voi matele alea, mai bine dati o mana de ajutor in bucatarie”.

Ma bucur de fiecare data cand ajung in Tg-Mures si o fac destul de rar (de Sarbatori), ma bucur pentru ca vad cum creste orasul. Este din ce in ce mai ingrijit, oamenii sunt calmi, ardeleni care-si dau interesul pentru liniste si bun gust. Acum ma pregatesc pentru vacanta din Brazilia”.

Program Acasa TV
    75 min
    02:15 Trei surori
    150 min
    04:45 Ce se intampla, doctore?