Andreea Ibacka, supersexy, intr-un "pictorial" realizat de sotul ei, Cabral – FOTO

Andreea Ibacka, supersexy, intr-un pictorial realizat de sotul ei, Cabral ndash; FOTO
Citeste mai mult despre: Andreea Patrascu, Andreea Ibacka, Cabral, vacanta
Data publicarii: 16 Iulie 2012

Cabral si sotia sa, Andreea Patrascu s-au intors din Grecia, unde au plecat in mod spontan, fara planuri stabilite dinainte .

“Pana acum doua saptamani nu facuseram niciun plan pentru vacanta de vara, asa ca prietenii nostri au avut grija sa faca planuri pentru noi. Si ne-au propus o escapada de 6 zile in insula Thassos din Grecia. Ne-am hotarat pe loc, am facut bagajele si am plecat la drum a doua zi. A fost o vacanta tare cuminte, ne-am odihnit si n-am bronzat, mai ales eu, singurele distractii iesite din comun au fost plimbarile cu sky-jet-urile si cele cu scuterul”, povesteste Cabral, prezentatorul emisiunii “povestiri de noapte”, de la acasa.

Vacanta la mare cu toata familia: Grecia sau Turcia?

Cei doi au fost placut impresionati atat de peisajul de basm, cat si de mancarea traditionala, oamenii de acolo, atmosfera: “ Drumul a fost foarte frumos, am mers cu feribotul vreo ora si jumatate si am hranit pescarusii cu biscuiti si croissante. Am si vizitat cate ceva: Manastirea Sfantului Arhanghel Mihail, cariera de marmura a insulei si plaja de marmura, e alba, ca o plaja de zapada. Am vazut si cum arata o presa pentru obtinerea uleiului de masline si am savurat mancarea greceasca la tavernele lor pitoresti. Asa da, Grecia e in top la preparate culinare. Abia astept sa pregatesc si eu acasa bouyurdi, un preparat la cuptor cu branza, rosii, ardei iute si ulei de masline”, marturiseste Andreea Patrascu.

In plus, oamenii sunt foarte misto in Grecia, ospitalieri si atenti la ceilalti. Iar serviciile sunt foarte bune si preturile decente”, completeaza Cabral.

Pentru amandoi, Grecia a fost o experienta memorabilia: “Ne-a placut tare mult si ne-am dori ca in anii urmatori sa  reusim sa ajungem si pe alte insule grecesti.”

Afla mai multe despre vacanta celor doi din interviul pe care l-au acordat pentru “ProTv  Magazin”.

Foto Andreea Ibacka: ProTv Magazin

75 min
    02:15 Trei surori
    150 min
    04:45 Ce se intampla, doctore?