Conceptul pe care se bazează întreaga campanie publicitară este unul "Marilyn Monroe style", iar linia de makeup va ieşi pe piaţă în această primăvară.
"Noi percepem machiajul asemeni unui accesoriu. Am lucrat la această linie de makeup la fel de intens şi cu la fel de multă plăcere ca la o colecţie vestimentară. Machiajul trebuie purtat în funcţie de starea de spirit!" a declarat Stefano Gabbana pentru WWD.
Rujurile din această colecţie vor avea aromă de trandafir: "Am vrut să facem ceva original. Eu şi Domenico ne-am amintit cum, în copilărie, dechizând portfardurile mamelor noastre eram impresionaţi de aroma rujurilor. Şi, mai mult, am observat că atunci când îşi cumpără un produs de makeup, femeile îl miros mai întâi!", a adaugat Gabbana.
Cât despre noua lor imagine, designerii au mărturist la unison: "Scarlett este o femeie sigură pe ea. Este foarte frumoasă şi boemă. E clar stilul Dolce & Gabbana!".
Pe Scarlett Johansson o puteţi vedea duminică, 1 februarie, de la ora 21:30, la Cinema Acasă, în comedia "Jurnalul unei dădace".
06:00 | Inima nu minte 120 min
|
---|---|
08:00 | Leylifer 60 min
|
09:00 | Ingeri tacuti 60 min
|
10:00 | Nu-i nimeni ca mine 60 min
|
11:00 | Vedetele anului 2023: revelatii si absente 60 min
|
12:00 | Esmeralda 60 min
|
13:00 | Dragostea si banii 120 min
|
15:00 | Vedetele anului 2023: revelatii si absente 60 min
|
16:00 | Fata cu ochi de onix 60 min
|
17:00 | Iubirea din mine 120 min
|
19:00 | Inima nu minte 120 min
|
21:00 | Leylifer 60 min
|
22:00 | Ingeri tacuti 75 min
|
23:15 | Numele meu e Riza 60 min
|
00:15 | Esmeralda 60 min
|
01:15 | Leylifer 75 min
|
02:30 | Trei surori 165 min
|
05:15 | Numele meu e Riza 45 min
|
06:00 | Inima nu minte 105 min
|