Vitrinele magazinelor, o adevarata tentatie pentru tine? Cum sa cumperi doar ceea ce iti trebuie

Vitrinele magazinelor, o adevarata tentatie pentru tine? Cum sa cumperi doar ceea ce iti trebuie
Citeste mai mult despre: vitrine, cumparaturi, tentatie
Data publicarii: 13 Septembrie 2013

Astazi vorbim despre tentatie... acea tentatie care ne face sa cheltuim bani...

Femeile, in special, stiu despre ce vorbesc, desi cel care a zis ca poate rezista oricarei incercari, mai putin tentatiei, a fost un barbat. Dar, sa nu mai lungim suspansul. Azi vorbim exact despre primul contact cu tentatia fashion: vitrina!

E menita sa ne ademeneasca si sa trezeasca in noi pofte fashioniste. Sa fim seriosi, cati dintre noi nu au cumparat un produs pe care l-au vazut in vitrina? Cu siguranta, destul de multi. Totusi, deseori se intimpla ca vitrina sa fie doar un miraj. Caci nu intotdeauna imaginea pe care ti-o creeaza in minte fereastra colorata se potriveste cu ceea ce gasesti dincolo de usile magazinului.

Insa care este secretul acestei strategii de marketing in buticurile cu haine si accesorii? Ce ne atrage de fapt atunci cand admiram un exponat? Va spun doar atat: haina propriu-zisa nu este vedeta.

Ca sa intelegem cum au ajuns sa fuzioneze marketingul cu arta, de ce o vitrina este irezistibila si in ce masura ceea ce ni se pare spectaculos este doar o iluzie, eu zic sa privim cu atentie materialul urmator.

Daca ochii sint vitrina sufletului, atunci, cu siguranta, vitrina este sufletul oricarei afaceri in moda. Succesul unei vitrine nu consta insa doar in ceea ce cumparatorul percepe constient, de un lucru sau altul, ci de intreg ansamblul decorului. Iar rolul unei vitrine este nu doar sa incinte ochiul, sa intareasca brandul si sa puna in valoare marfa expusa, ci, in principal, sa atraga clientul. Secretul reusitei sta in capacitatea decoratorului de a sintetiza tendintele, de a da eleganta unor elemente imobile, fara viata. Vitrina inseamna chintesenta modei de sezon dar, cu toate acestea, pretul pentru un aranjament bine realizat nu este exagerat de mare.

Nici brandurile de renume nu investesc averi colosale in vitrine, daca ne raportam, desigur, la renumele, reputatia si puterea financiara a unor astfel de firme. 10.000 de euro este suma maxima la care se ridica decorarea unei vitrine de lux.

Program Acasa TV
  • Joi
  • 06:00 Inima nu minte
    120 min
    08:00 Leylifer
    60 min
    09:00 Ingeri tacuti
    60 min
    10:00 Nu-i nimeni ca mine
    60 min
    11:00 Stirile Acasa Actualitati
    60 min
    12:00 Esmeralda
    60 min
    13:00 Dragostea si banii
    120 min
    15:00 Stirile Acasa Magazin
    60 min
    16:00 Fata cu ochi de onix
    60 min
    17:00 Iubirea din mine
    120 min
    19:00 Inima nu minte
    120 min
    21:00 Leylifer
    60 min
    22:00 Ingeri tacuti
    60 min
    23:00 Numele meu e Riza
    60 min
    00:00 Esmeralda
    60 min
    01:00 Leylifer
    75 min
    02:15 Trei surori
    150 min
    04:45 Ce se intampla, doctore?
    30 min
    05:15 Stirile Acasa Magazin
    45 min
    06:00 Inima nu minte
    120 min
Modifică setările cookies