Florina Cercel, Virginia Rogin, Gheorghe Dinica si Vladimir Gaitan s-au plimbat cu salupa prin Delta Dunarii

Data publicarii: 13 Iulie 2009

Florina Cercel, Virginia Rogin, Gheorghe Dinica si Vladimir Gaitan s-au intors dintr-o scurta, dar foarte frumoasa vacanta in Delta Dunarii. Actorii, mari amatori de preparate locale din peste, s-au bucurat de o saptamana petrecuta in mijlocul naturii.

"Dupa munca la un proiect de anvergura “Reginei” vacanta a fost binevenita si binemeritata. Ne-am decis inca din timpul filmarilor sa mergem impreuna in vacanta, iar locatia, Delta Dunarii, am ales-o la recomandarea lui Vladimir Gaitan, care cunostea foarte bine zona. A fost asa cum ne-am dorit toti, o vacanta absolut memorabila”,  spune actrita Florina Cercel, cea care va juca rolul Aretiei in noul serial romanesc de epoca, “Aniela”.

Alaturi de sotia sa, Gabi, Gheorghe Dinica s-a relaxat plimbandu-se cu salupa prin Delta. “Am filmat de cateva ori in Delta dar altul este sentimentul cand mergi sa te relaxezi, iar compania colegilor mei a fost perfecta. Am vizitat cetatea Enisala, am mers pe canalele din Delta si am ajuns intr-un loc de vis, linga Babadag”, isi aminteste actorul care ii va da viata generalului Grigorie Vulturesco in serialul de epoca “Aniela’’ ce va fi difuzat, din toamna, ACASA.

Pensiunea de langa Babadag a impresionat-o si pe Florina Cercel: “Este un loc cu circuit inchis, cu o gradina de menta si lavanda care mirosea dumnezeieste. Am baut cafea facuta la ibric, intr-o incapere mobilata in stil turcesc. Cei de acolo ne-au rasfatat pentru ca sunt niste oameni care iubesc artistii si care ne-au declarat ca sunt fanii nostri”, spune actrita.

Pentru Virginia Rogin, experienta din Delta Dunarii a fost unica: “A fost prima oara cand am mers in Delta Dunarii, ne-am cazat la hotel pe malul Dunarii si, in fiecare dimineata, ma trezeam la rasaritul soarelui, asteptam sa se ridice ceata si priveam pasarile cum zboara deasupra apei. Am mancat ciorba de peste facuta din apa de Dunare, am mancat sarmale din peste, baclavale. In putinele zile petrecute in Delta am descoperit ca avem o tara minunata”, marturiseste actrita.

Dupa excursia din Delta Dunarii, Florina Cercel, Gheorghe Dinica si Virginia Rogin s-au intors la repetitii pentru rolurile pe care le vor interpreta in cel mai ambitios proiect marca Promance, primul serial romanesc de epoca, “Aniela”, care va fi difuzat ACASA din toamna.

Program Acasa TV
    02:45 iBani
    03:15 Lectii de viata
    45 min
    04:00 Ce se intampla, doctore?