publicat: 10 Martie 2008
Adolescenţii care au probleme cu greutatea sunt tentaţi să creadă că eliminarea micului dejun îi ajută să slăbească. De fapt, cercetătorii americani au anunţat că lucrurile stau exact invers.Această concluzie a fost trasă în urma unui studiu ce s-a desfăşurat pe o perioadă de cinci ani, în care au fost monitorizaţi 2.000 de adolescenţi.
S-a observat că cei care nu mâncau micul dejun cântăreau cu 2,5 kg mai mult decât cei care obişnuiau să stea dimineaţa la masă.
Citeşte mai multe în Gândul.
Citeste acasatv.ro direct de pe telefonul mobil, pe m.acasatv.ro!
| Numele dumneavoastra:* | |
| E-mailul dumneavoastra:* | |
| Numele prietenului dumneavoastra:* | |
| E-mailul prietenului dumneavoastra:* | |