0 voturi
0 coment.
59 vizite

Mediafax: Alimentaţia tip fast food afectează ficatul, dar creşte nivelul de colesterol "bun"

publicat: 14 Februarie 2008

marime text:

O lună de regim cu alimente de tip fast food, după modelul celui prezentat de regizorul Morgan Spurlock în documentarul său "Super Size Me", poate avea efecte devastatoare asupra ficatului, dar contribuie, în acelaşi timp, la creşterea nivelului de colesterol "bun".
Mediafax: Alimentaţia tip fast food afectează ficatul, dar creşte nivelul de colesterol "bun"

Studiul realizat de o echipă de cercetători suedezi, publicat în jurnalul Asociaţiei medicale britanice Gut, a scos la iveală, în mod cu totul neaşteptat, faptul că un regim format din hamburgeri, cartofi prăjiţi şi cola poate creşte nivelul de "colesterol bun" (colesterol HDL).

Citeşte mai multe pe Mediafax

Citeste acasatv.ro direct de pe telefonul mobil, pe m.acasatv.ro!

Scrie un comentariu:

Subiect:
Nume:
E-mail:
Comentariu:
Povestiri Adevarate!

 

Povestiri de noapte!

 

La naiba sa povestim!

 

Tripletii de acasa
Ingerasii
Aniela
Regina