1 voturi
0 coment.
195 vizite

Consumul de ardei iute scade riscul apariţiei cancerului

publicat: 10 Ianuarie 2007

marime text:

Cercetătorii de la Universitatea din Nottingham spun că substanţa numită capsaicină, responsabilă pentru gustul iute şi senzaţia de fierbinte, este eficace în eliminarea tumorilor fără a avea efecte secundare, scrie Mediafax.
Consumul de ardei iute scade riscul apariţiei cancerului
Capsaicina poate ucide celulele canceroase atacând în mod direct sursa lor de energie, mitocondriile, fără a distruge celulele din jur. Substanţa ar putea sta la baza unei noi generaţii de medicamente împotriva cancerului, conform rezultatelor acestui studiu. Cercetătorii cred că medicamentele pe bază de căldură care există deja pe piaţă şi sunt utilizate pentru anumite boli precum psoriasis ar putea fi adaptate pentru a trata o serie mai largă de boli.
Cercetările au fost coordonate de Timothy Bates, membru al Medical Research Council (MRC) College of Experts, o asociaţie cu renume pe plan internaţional în dezvoltarea medicamentelor anti-cancer. Acesta a dat ca exemplu persoanele din India şi Mexic, ale căror diete alimentare sunt foarte condimentate şi unde incidenţa cazurilor de cancer este scăzută.
Cercetătorii au făcut teste în laborator pe celule canceroase din plămâni şi pancreas şi sunt foarte optimişti, fiind de părere că au descoperit "călcâiul lui Ahile" al tuturor formelor de cancer.

Citeste acasatv.ro direct de pe telefonul mobil, pe m.acasatv.ro!

Scrie un comentariu:

Subiect:
Nume:
E-mail:
Comentariu:
Povestiri Adevarate!

 

Povestiri de noapte!

 

La naiba sa povestim!

 

Tripletii de acasa
Ingerasii
Aniela
Regina