publicat: 21 Mai 2009 | autor: ACASA
Consumul moderat de cafea poate ajuta la prevenirea cariilor dentare, datorita unor molecule continute de pudra maronie. Ultimele studii ale Societatii Americane de Chimie arata ca boabele de cafea prajite au activitate antibacteriana impotriva microorganismelor precum Streptococcus Mutans - cauza principala a cariilor dentare.Experimente realizate recent in Italia, la Universitatea Pavia, au aratat ca anumite molecule din cafea previn adeziunea streptococului Mutans pe smaltul dintilor. Mai mult, Asociatia Dentara Australiana a stabilit ca „daca langa ceasca de cafea pe care o servim, avem si un pahar cu apa, se poate reduce riscul aparitiei cariilor”, potrivit lui Don Wilson, seful comitetului de educare in privinta igienei orale.
In ultimii ani, cafeaua a devenit subiectul tot mai multor studii stiintifice, care au demonstrat diferitele efecte benefice pe care un consum moderat de cafea le are asupra sanatatii. Continutul de antioxidanti din cafea joaca un rol important in stimularea capacitatii mentale, reducand oboseala.
Afla mai multe detalii despre acest subiect in Gandul!
Citeste acasatv.ro direct de pe telefonul mobil, pe m.acasatv.ro!
| Numele dumneavoastra:* | |
| E-mailul dumneavoastra:* | |
| Numele prietenului dumneavoastra:* | |
| E-mailul prietenului dumneavoastra:* | |