publicat: 30 Iunie 2011
Daca esti la dieta si apelezi la bauturile carbogazoase dietetice specialistii avertizeaza ca tot te poti ingrasa. Studiul a durat 10 ani si a fost facut cu ajutorul a 500 de barbati si femei. Cei carea au consumat bauturi carbogazoase dietetice au observat o crestere in greutate, chiar daca bautura a fost consumata in cantitati mici. Talia celor care au baut doua sau mai multe doze de suc pe zi a crescut de cinci ori mai mult, fata de persoanele care nu au consumat suc dietetic. Rezultatele au fost atat de dramatice incat cercetatorii americani recomanda populatiei sa nu ma consume sucuri dietetice, ci sa-si potoleasca setea cu apa plata. Cei care nu suporta sa renunte la bauturile dulci sunt incurajati sa bea mai degraba sucurile normale, cu un continut obisnuit de zahar. Profesoara Helen Hazuga, de la Universitatea din Texas Helthe Science Center sustine ca sucurile dietetice si indulcitorii artificiali denatureaza pofta de mancare si pot fi daunatoare chiar pentru celulele creierului. Hazuda a urmarit starea de sanatate si obiceiurile a 474 de adulti, timp de noua ani si jumatate.Citeste acasatv.ro direct de pe telefonul mobil, pe m.acasatv.ro!
| Numele dumneavoastra:* | |
| E-mailul dumneavoastra:* | |
| Numele prietenului dumneavoastra:* | |
| E-mailul prietenului dumneavoastra:* | |